Inschrijven op event

Tijdens deze training automatiseren we stap per stap het (fictieve) inschrijvingsproces van een leerling/personeel. Hierbij besteden we aandacht aan de verschillende afdelingen (secretariaat, directie, ICT,…) binnen de school. Uiteindelijk maken we een flow waarbij de gegevens tijdens de inschrijving automatisch worden bewaard en verstuurd naar de juiste betrokkenen. In het tweede deel van de sessie maken we stap per stap een mobiele applicatie die je in een schoolomgeving voor verscheidene doeleinden kunt gebruiken.



Het lijkt er op dat u zich wilt inschrijven voor het Signpost Academy opleiding rond Automatiseren van administratieve taken op school event in HQ Lokeren op 26 March 2020.

Dagindeling:
8u45: Ontvangst
9u30: Start event
12u30: Einde event
12u30-13u30: Broodjeslunch

Als dit klopt hoeft u enkel nog onderstaand formulier in te vullen.
Als er meerdere personen naar het event komen, dan kan u bij "aantal personen" het aantal veranderen.



Naam:

Voornaam:

functie:

e-mail:


Naam:

Voornaam:

functie:

e-mail:


Naam:

Voornaam:

functie:

e-mail:


Naam:

Voornaam:

functie:

e-mail:


Naam:

Voornaam:

functie:

e-mail:


Ga terug naar het overzicht