Inbegrepen diensten bij uw laptop
Toestellen die u bij Signpost bestelt, worden geleverd met een uitgebreide service. Hieronder vindt u daarvan een samenvatting.
‘Next Business Day On-Site’-reparaties
Uw toestel komt met 3, 4 of 5 jaar ‘Next Business Day On-Site’-garantie. Dat betekent dat een gecertificeerde servicemedewerker van Signpost de volgende werkdag op school of bij u thuis langskomt om het toestel te repareren. Dankzij een ruime voorraad aan onderdelen kunnen reparaties vlot worden uitgevoerd.
De garantie geldt ook op de batterij. Als het rendement van de batterij minder dan 70% bedraagt, dan wordt deze gedurende de garantieperiode kosteloos vervangen.
Reparaties van defecten binnen garantie zijn gratis.
De kosten voor reparaties buiten garantie blijven altijd beperkt tot maximaal € 39,00. Defecten die veroorzaakt worden door eigen toedoen, zoals bijvoorbeeld valschade, waterschade, etc. vallen buiten garantie.
De leerling moet defecten of schade (zo mogelijk met foto’s) op school melden. De school meldt vervolgens het probleem bij Signpost en de servicemedewerker komt de eerstvolgende werkdag op school langs om het probleem te verhelpen
Als de school hierin niet voorziet of tijdens de schoolvakanties neemt de leerling rechtstreeks contact op met de helpdesk van Signpost. De eerstvolgende werkdag wordt de reparatie dan op het huisadres verricht. De helpdesk is elke werkdag bereikbaar van 9 tot 17 uur via info@signpost.nl en op het nummer 010-891 72 87.
Als er sprake is van schade wordt er overgegaan tot reparatie na goedkeuring van de ouders/verzorgers.
Diefstal
Wordt uw toestel gestolen? Dan ontvangt u, na betaling van een forfaitair bedrag van € 39,00, een gelijkwaardig toestel (geen nieuw). Indien u voor de huurformule hebt gekozen, loopt de resterende huur verder na de betaling van het forfaitaire bedrag.
Er zijn twee belangrijke voorwaarden:
- De diefstal moet worden aangetoond met een aangifte bij de politie
- Diefstal op school of zonder sporen van inbraak of bedreiging wordt niet gedekt